Toy Trend werkt samen met PostNL
Aflever- en ophaalmogelijkheden
Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, bieden wij diverse mogelijkheden op het gebied van afleveren en ophalen van uw bestelling. We zetten ze hieronder op een rij. De volgende mogelijkheden zijn van toepassing:
– zelf ophalen (in de winkel)
Geef bij uw bestelling aan dat u deze wilt ophalen in de winkel.
Let op: Wij informeren u zodra het pakket gereed staat om afgehaald te worden. Neem in dit geval uw orderbevestiging of factuur mee naar de winkel, zodat u kunt aantonen de eigenaar te zijn van deze bestelling. U kan dit ook zelf volgen doormiddel van de meegestuurde track and trace. Wanneer deze aangeeft dat uw pakket is bezorgd kunt u deze ophalen bij de aangegeven winkel.
– Laten bezorgen op elk door u gewenst adres in Nederland en België. Denk ook aan uw werkadres of de camping waar u op dat moment verblijft.
Disclaimer: Wanneer een adres of de campingplaats foutief is ingevoerd door de koper of wanneer dit niet het huisadres betreft maar een uitzonderlijke locatie kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventueel verlies of kwijtraking van de zending.
– Bezorgen op een PostNL afhaalpunt
Door heel Nederland zijn verschillende PostNL afhaalpunten te vinden waardoor er altijd eentje dicht bij u is. Weet u niet zeker of u thuis gaat zijn om een pakket te ontvangen dan is dit een perfecte optie zodat u op uw tijd het pakket (let op: binnen 1 week) kan afhalen.
Levertijd
Bij alle producten binnen onze webshop vermelden wij het aantal dagen waarbinnen wij uw order zullen verzenden. Dit staat doorgaans op ‘verzending binnen 1-2 werkdagen”. In drukke perioden, in het naseizoen of door drukte bij PostNL passen wij dit aan. Houd onze website dus goed in de gaten. Wij kunnen echter nooit 100% garantie hiervoor geven aangezien dit afhangt van de pakketdiensten. Het zou bijvoorbeeld goed kunnen dat de pakketdiensten rond de feestdagen drukte hebben en hierdoor de levering van uw pakket vertraagd.
Wel kunnen we garanderen dat uw bestelling binnen 1-2 werkdagen bij ons de deur uit gaat. Is een artikel niet meer op voorraad dan kunt u dit artikel niet in uw winkelmandje plaatsen.
Bovenstaande informatie over de levertijd heeft betrekking op leveringen binnen Nederland. Leveringen naar België zullen wat meer tijd in beslag nemen. Wij communiceren de verzenddatum vanuit Nederland in onze webshop.
Soms wordt uw zending in 2 of meerdere verschillende paketten gedaan. Dit kan komen door onder andere het grote formaat of dat de gehele zending niet in 1 doos past. In dit geval ontvangt u automatisch 2 track and trace codes op uw adres. Let hierbij op in het geval van bezorging of afhalen dat ook beide paketten worden afgehaald om eventuele verwarrin of scheiding van de zending te voorkomen.
Genoemde verzendkosten hebben betrekking op verzending binnen Nederland en België.
Afdeling Klantenservice
Theresiastraat 280
2593 AX Den Haag
Telefoonnummer 070-3473120